Navodila za uporabo storitve Moja knjižnica

1. Moja knjižnica - prijava
2. Izposoja, rezervacije in podaljšanje
3. Dolgovi in omejitve
4. Pregled zgodovine izposojenega gradiva
5. Medknjižnična izposoja
6. E-obveščanje (na e-naslov ali preko SMS sporočil)
7. Sprememba gesla, vnos/sprememba e-naslova, vnos/sprememba številke za SMS


1. Moja knjižnica - prijava
Pogoj za uporabo storitve Moja knjižnica je članstvo v naši knjižnici. V storitev se prijavite z uporabniškim imenom (številka članske izkaznice) in geslom. Začetno geslo vam dodelimo mi.



2. Izposoja, rezervacije in podaljšanje
Vaše gradivo je razporejeno v dva seznama:
- izposojeno gradivo (gradivo, ki ste si ga izposodili na dom),
- rezervirano gradivo (gradivo, ki ste ga rezervirali, rezervirano gradivo, ki vas že čaka v knjižnici, ipd.).



Gradivu lahko podaljšate rok izposoje tako, da v seznamu izposojenega gradiva v stolpcu "Podaljšanje"  kliknete potrditveno polje ob izvodu in nato gumb "ŽELIM PODALJŠATI". Če želite podaljšati rok izposoje vsemu izposojenemu gradivu hkrati, kliknite na gumb in nato gumb "ŽELIM PODALJŠATI".

Po kliku na gumb "ŽELIM PODALJŠATI" se vam izpišejo podatki o novem roku vrnitve izposojenega gradiva. Če je v seznamu izposojenega gradiva v stolpcu "Podaljšanje" pred izvodom vprašaj (?), roka izposoje ni možno podaljšati. Po kliku na vprašaj se izpišejo podatki o izvodu in pojasnilo, zakaj podaljšanje roka izposoje ni možno.

Izposojeno gradivo lahko podaljšate največ dvakrat.


3. Dolgovi in omejitve

Razlog, da ne morete podaljšati roka izposoje, so lahko neporavnane terjatve ali kakšne druge omejitve.

Seznam neporavnanih obveznosti pokaže vaše denarne obveznosti do knjižnice, ki jih še niste poravnali. Če imate izposojeno gradivo, ki mu je rok izposoje že potekel, se izpiše tudi znesek trenutne zamudnine (tj. zamudnine, ki bi jo morali plačati, če bi to gradivo vrnili na današnji dan).

Splošne omejitve so omejitve, ki jih je postavila knjižnica glede na svoj Pravilnik o splošnih pogojih poslovanja:
- maksimalno število izposojenih izvodov na dom = 24 enot, od tega 15 enot knjižnega gradiva,
- število možnih podaljšanj roka izposoje pri posameznem izvodu = 2.



4. Pregled zgodovine izposojenega gradiva
S klikom na povezavo "Zgodovina izposojenega gradiva" si lahko ogledate zgodovino vašega izposojenega gradiva za obdobje zadnjih 5 let. Seznam si lahko po potrebi tudi izvozite.



5. Medknjižnična izposoja

Če v naši knjižnici želenega gradiva ni na voljo, vam ga lahko mi priskrbimo iz druge knjižnice. Storitev je plačljiva, strošek pa nosi član, ki storitev naroči. Gradivo prejmete običajno v treh do petih delovnih dneh. Medknjižničnih naročil v okviru storitve Moja knjižnica ne omogočamo, zanje se je treba oglasiti v naši knjižnici.


6. E-obveščanje


Knjižnica ponuja svojim članom naslednje vrste obveščanja:

- o poteku rezervacije Knjižnica vas obvesti, da je izbrisala rezervacijo, ki ji je potekla veljavnost.
- o prispelem rezerviranem gradivu Knjižnica vas obvesti, da je prispelo gradivo, ki je bilo ob vaši rezervaciji izposojeno.
- o skorajšnjem poteku roka izposoje Knjižnica vas obvesti, da se gradivu, ki ga imate izposojenega, izteka rok izposoje. Rok izposoje lahko tudi podaljšate, vendar najpozneje na zadnji dan roka vrnitve.
- o skorajšnjem opominu Knjižnica vas obvesti, da je rok izposoje potekel in da boste v naslednjih dneh prejeli opomin, če gradiva ne vrnete.
- o poteku članstva Knjižnica vas obvesti, da vam bo z določenim dnem poteklo članstvo.

Obveščanje po elektronski pošti je brezplačno, obveščanje preko SMS sporočil pa stane 0,15 EUR/sporočilo.

Opozorilo! Obveščanje preko SMS sporočil deluje le uporabnikom mobilnih operaterjev Mobitel, SiMobil, Debitel, Izimobil ali M-mobil, pri tem pa ne telefonu ne smete imeti nastavljenega preklica sprejemanja komercialnih SMS-sporočil. Prav tako se lahko pojavijo težave pri uporabnikih, ki so zamenjali mobilnega operaterja, pri tem pa ohranili svojo staro številko. 


7. Sprememba gesla, vnos/sprememba e-naslova, vnos/sprememba številke za SMS

Sprememba gesla
Začetno geslo, ki smo vam ga dodelili v knjižnici, lahko pozneje spremenite. Paziti morate, da novo geslo ni prekratko in da ne vsebuje šumnikov ali kakšnih drugih posebnih znakov. Če ste geslo pozabili, se oglasite v knjižnici, da vam dodelimo novega.



Vnos/sprememba e-naslova
Da bi lahko prejemali obvestila na elektronski naslov, si morate tega
pred prijavo na e-obveščanje najprej vpisati. E-naslov lahko vpišete po kliku na povezavo "Vnos/sprememba e-naslova". Po vpisu boste na vpisani e-naslov prejeli sporočilo z navodili, kako ta e-naslov registrirate za storitev obveščanja v Moji knjižnici.



Vnos/sprememba številke za SMS
Da bi lahko prejemali SMS-obvestila na mobilni telefon, si morate številko mobilnega telefona najprej vpisati. Številko vpišete po kliku na povezavo "Vnos/sprememba številke za SMS". Po vpisu boste na to številko prejeli SMS z geslom, ki ga vpišete v polje "Geslo". Če gesla ne prejmete, preverite, če v vašem mobilnem telefonu nimate nastavljenega preklica sprejemanja komercialnih SMS-sporočil. Prav tako lahko prihaja do težav pri uporabnikih, ki so zamenjali mobilnega operaterja, pri tem pa so ohranili svojo staro številko.